Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Kotalová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Glockner, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití online marketingu jako marketingové strategie v rámci čínského online spotřebitelského trhu. Cílem je zjistit, jakou roli hraje online marketing v životě čínského spotřebitele, jak ovlivňuje proces nákupního rozhodování daného spotřebitele a zda čínské tržní prostředí disponuje předpoklady pro rozvoj online marketingu. Jedná se o analýzu specifik online marketingu v prostředí čínského trhu ve spojení s charakteristikou čínských digitálních spotřebitelů. Díky této analýze je možno identifikovat příležitosti, které z tohoto vztahu mohou vyplynout pro obchodníky na čínském B2C trhu. Rovněž nabízí možnost porovnání chování čínských digitálních spotřebitelů s českou online spotřebitelskou komunitou, čímž usnadňuje tuzemským firmám pochopení specifik čínského online trhu a případnou adaptaci své strategie pro tento trh. Práce je doplněna o dotazníkové šetření zkoumající specifika výše zmiňované české online spotřebitelské komunity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.